2016. december 9., péntek

Karácsonyi TAG

Imádom olvasgatni és hallgatni az aktuális évszakhoz/ünnepekhez kapcsolódó TAG kérdés-válaszokat, és remélem akad , akinek a saját összeállításommal örömet szerezhetek, esetleg még mosolyt is csalhatok az arcára. Az első karácsonyom a blogon, úgyhogy nem hagyhattam ki az alkalmat , összemixeltem a talált kérdéseket , így teljesen egyénire szabva fogadjátok szeretettel és , ha van kedvetek, kommentben írjátok le nekem a Ti válaszaitokat, nagyon kíváncsi lennék rájuk! :)


1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Hangulat és esztétikum szempontjából mindenképpen csomagolópapír, viszont sok olyan ajándék van, amit nagyon nehéz a formájuk miatt beburkolni, ebben az esetben a tasak praktikusabb, ráadásul idén a Tescoban annyira csodás darabok vannak, hogy nem érzem hiányát a csomagolópapírnak, ha a szükség úgy hozza.

2. Igazi vagy műfenyő?
Imádom az igazi fenyőfa illatát, ám amikor először ünnepeltük a közös otthonunkban a férjemmel a karácsonyt , a panelben praktikusság miatt a műfenyőre szavaztunk. Neki nem , nekem viszont nagy áttörést hozott, mert sosem volt szokás a családunkban, azóta viszont apukámék is átváltottak az élethű műfenyőkre, én pedig élvezem, hogy nem kell naponta takarítanom a lehulló tűleveleket és díszítésnél/faragásnál sincsenek sérüléseink. Nem zárkózom el az igazi fenyőktől sem, főleg, ha bővül a család, de egyenlőre most nem tervezem az élő fenyőfa beszerzését.

3. Kedvenc kiskori karácsonyi ajándék?
Sosem fogom elfelejteni, mennyire vágytam már egy pisilős babára, viszont elrontottam magamnak a varázst, mert a kreatív nagyszüleim minden évben ugyanoda rejtették az ajándékaim, nekem pedig hobbimmá vált iskola után beülni a szekrénybe nézegetni a rejtett kincseket. Ettől függetlenül imádtam. 

4. Elektronikus vagy postai képeslap?
Egyiket sem gyakran küldöm, de ha már választani kell, mindenképpen a kézzel írott.

5. Legrosszabb ajándék ,amit kaptál?
Nem nevezném kifejezetten rossznak, mert minden ajándék értékes a maga módján még akkor is, ha éppen a 100. tusfürdő a polcon. Inkább kevésbé hasznosak voltak és ezek rendszerint a tisztasági csomagok.

6. Kedvenc karácsonyi film?
Nincs karácsony Kevin nélkül! (Mármint nem ez a film címe, azt remélem, tudjátok 😆)

7. Ajándékoztál már tovább ajándékot?
Igen. Tavaly például annyi tusfürdőt kaptunk, hogy a felét el kellett ajándékozzam az ismerősöknek, de még így sem tudtunk magunknak venni egy flakonnal sem, sőt még három egész tubus várakozik, hogy végre használatba vegyük. Idén előrelátóan felhívtam a szeretteim figyelmét, hogy talán kihagyhatnák :) Most már végre szeretnék olyan termékeket venni, amik nekem is tetszenek, szerintem a férjem sem bánná, ha nem a 2 literes jázminos tusfürdővel kínoznám. És igen, még így sem szabadulok tőlük, hogy dupla annyit locsolok magamra minden alkalommal.. Az alkohollal ugyanígy vagyunk, jelenleg egyikőnk sem iszik, ezért ünnepről-ünnepre halmozódnak a palackok, aminek a szomszédok/barátok nagyon tudnak örülni, ha vendégségben rájuk ruházzuk azokat. 😉

8. Színes vagy sima fények?
A színes fényekért odavagyok például a kültéri fa dekorálásnál , de a vegyes gömbökből álló karácsonyfát is eszméletlen hangulatossá tudja varázsolni. Nagyban függ a többi dekorációtól az adott helységben és az elhelyezéstől, például idén a konyhánkba kék hangulatfényeket varázsoltam, de egyébként maradok a meleg fényű, egyszerű daraboknál.

9. Kedvenc karácsonyi dal?


10. Otthon tartod a karácsonyt vagy elutazol?
Itthon, a családdal, beszélgetve, társasozva, ajándékozva. :)

11. A karácsonyt kiöltözve vagy pizsiben ünnepled?
Amikor a családhoz látogatunk abszolút a kiöltözésre szavazok, viszont az itthoni fadíszítéshez, főzéshez a kényelmesebb ruhadarabokat választom.

12. Melyik a kedvenc karácsonyi színed?
Egyet nem tudnék kiemelni. Imádom a fehéret (de ezt egyébként is), a pirosat és zöldet egyaránt. Mindegyiknek megvan a maga hangulata , illetve ebben az évben a barna árnyalatai felé is húztam.

13. Ha idén csak egy embernek vehetnél ajándékot, ki lenne az?
A kisöcsém. A gyerekeknek még minden olyan varázslatos. Imádom a mosolygós kis pofáját, amikor megkaparintja a csomagokat.

14. Szenteste vagy karácsony reggelén nyitjátok ki az ajándékokat?
Szenteste. Sosem bírtam reggelig várni. :)

15. Építettél -e már mézeskalács házat?
Nem sajnos és szerintem mostanában nem is fogok, ugyanis a szomszédasszonyom mestere a mézeskalácsfiguráknak/koszorúknak/díszeknek, hogyha ingerenciám támadna, az ő szakértelmére bíznám a feladatot, elkerülve az idegbajt.

Hamarosan újabb bejegyzést hozok , ne menj messzire!
Iratkozz fel a jobb oldalsávban vagy lájkold ITT a facebook oldalam, hogy elsőként értesülhess a legújabb bejegyzésekről. Esetleg, ha kívánságod vagy együttműködési kedved támadna , a feltüntetett e-mail címen megtalálsz. :)

Köszönöm, hogy elolvastál! :) Várlak vissza!
Alexandra 

7 megjegyzés:

  1. Kedves Alexandra!
    Engem pont ma kapott el a karácsonyi láz, most kezdek hangolódni az ünnepekre, s lám, pont szembe jött velem a bejegyzésed. :3 Egyből rá is kattintottam és elolvastam, közben pedig kedvem támadt nekem is kitölteni. Ha van kedved lesd meg az én válaszaimat: http://dianamindofmine.blogspot.hu/2016/12/karacsonyi-tag-xmas16.html :)
    További szép napot kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És az lemaradt, hogy fel is iratkoztam rád, miután körbenéztem az oldaladon.
      Áldott, Boldog, Békés Ünnepeket Kívánok!

      Törlés
    2. Szia Diana!
      De cuki vagy! :) Előbb bukkantam rá facebookon a bejegyzésedre, mint a kommentedre, de azért itt is leírom, hogy mennyire örülök, hogy Neked is meghoztam a kedved a kitöltéséhez!
      Köszönöm, hogy csatlakoztál az olvasóimhoz! Remélem, sok hasznos írást hozhatok még Neked!
      Áldott, békés ünnepeket és boldog új évet kívánok!
      Alexandra

      Törlés
  2. Kedves Alexandra! Instagramról végre elnavigáltam ide az oldaladra, végre odáig is eljutottam, hogy felíratozója legyek a blognak. Nagyon tetszenek az írásad, többek között ez a karácsonyi tag is. :)

    Ha nem bánod, akkor én is kitölteném egy bejegyzésben.

    További jó készülődést kívánok az ünnepekre! :)
    Üdv, Stefi

    VálaszTörlés
  3. Kedves Stefi!

    Nagyon örülök, hogy Te is itt vagy közöttünk! :) És köszönöm a kedves szavakat!
    Hogyha elkészült a bejegyzés, küldd el nekem a linkjét, ha van kedved, nagyon kíváncsi lennék a válaszaidra!

    Kellemes készülődést viszont és boldog karácsonyt/új évet kívánok!

    Alexandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Elkészültem én is a poszttal. :) http://szepsegelsosegely.blogspot.hu/2016/12/karacsonyi-tag.html

      Törlés
    2. Szia!

      Köszönöm, hogy elküldted! :) Nagyon izgalmas volt olvasni a válaszaid!

      További sok sikert és áldott ünnepeket kívánok! <3

      Törlés